mandag 23. juni 2008

sommer uten sol?


årh..! No savner eg virkelig solen! Ka faen e sommer uten sol? Eg har ikkje noen store planer om å dra ut av landet i ferien heller, så dette kommer til å bli noen lange uker. Alle har store planer, en venninne av meg har feks nett begynt på sine tre uker i Portugal! Lånte en bærepose med filmer av henne før hon dro som en liten trøst, men likevel. E dritt lei det meste nå egentlig. Tror eg må opp å ta solarium i dag, kjenne litt varme på kroppen:)
Ellers så leter eg jo fortsatt etter jobb (!)
hehe.. vet eg e treig altså, men har liksom ikkje vært så desperat etter å få noe å gjøre på før no, og no e det jo omtrent forseint liksom. aiaiai.. Dette skulle bli den beste sommeren noensinne, trengte liksom ikkje ha noen planer i det hele tatt då, bare det va klart at ferien skulle bli knall.. god plan!

Ingen kommentarer: